| Monitoring návštěvnosti a zákaznických preferencíwebMonitor je systém umožňující na základě parametrizace návštěvnosti internetových stránek provádět monitoring zákaznických preferencí. 
| Co získáte implementací nástroje monitoringu webMonitorCenné marketingové informace, které Vám umožní vylepšovat své produkty a služby, být o krok před konkurencíStatisticky zpracované údaje o preferencích Vašich uživatelů Vám poskytnou možnost pružně a rychle adaptovat a vylepšovat Vaše produkty a služby a vyjít tak vstříc potřebám Vašich zákazníků.Přehled o tom co Vaši zákazníci potřebují a co je nejvíce zajímá.Rozdělení zákazníků do skupin podle jejich preferencí.Možnost dále zvýšit Vaše prodeje pomocí cílené efektivní reklamy.Možnost sledovat v čase odezvy Vašich reklamních kampaní Bezchybné stránky - webMonitor hlídá neplatné odkazy - chyba 404
 Příklad implementace webMonitoru 
 
  
 
   | webMonitor - dvě integrované aplikace 
webMonitor je implementován do webových stránek, které budete monitorovat. Standardně jsou monitorovány všechny stránky.webMonitor Report je nástroj určený pro zobrazování výsledků monitoringu. 
je implementován na vlastní webové stránce, přístupné zpravidla jen v intranetu/extranetu oprávněným uživatelůmreport je přístupný přes WWW, WAP nebo periodicky zasílán e-mailem.zobrazuje výsledky monitoringu jako základ v tabulkách a grafechkdo, odkud, co viděl, kudy po webu šel, kdy byl naposledy na našem webuzpracovává údaje podle dle typu, váhy a časuzpracovává údaje v sumách, četnostech a diferencích s možností zobrazení hodnot nebo procentních bodů.nabízí detailizaci zobrazených informacízpracovává data za jednu nebo více internetových doménzobrazuje data i ve formě OLAP datové kostky webMonitor je nástrojem e-marketinguVýstupy z webMonitoru jsou podkladem pro provádění služby webMarketing.Pro plné využití možností monitoringu zákaznických preferencí doporučujeme využití propagace Vašich internetových stránek službou webMarketing.
 Příklad využití produktu webMonitorPředstavme si pro příklad, že Vaše firma je výrobce aut, a že jste na Vaše internetové stránky nasadili monitoring webMonitor.Z výsledků monitoringu např. zjistíte:
 
kolik procent Vašich potenciálních zákazníků preferuje turbodieselové motory 
kolik procent Vašich potenciálních zákazníků se snažilo sestavit nabídku pod 400 000 Kč 
kolik procent Vašich potenciálních zákazníků preferuje sportovní výbavu 
které barvy preferují Vaši poteciální zákazníci 
mnoho dalších zajímavých informací  Chcete-li sledovat vaše stránky monitoringem webMonitor kontaktujte nás.
 |  |