English čtvrtek 28. března 2024 20:12:09 • Svátek má Soňa, zítra Taťána
     
Naše mise
Nabídka
e-business
e-marketing
Systémová integrace
Outsourcing
Produkty
Hry
Technologie
Zaměstnání
Kontakty

Inzeráty
     
  Klientské centrum  
Uživatelské jméno
Heslo
   
webMonitor

Monitoring návštěvnosti a zákaznických preferencí

webMonitor je systém umožňující na základě parametrizace návštěvnosti internetových stránek provádět monitoring zákaznických preferencí.

Co získáte implementací nástroje monitoringu webMonitor
  • Cenné marketingové informace, které Vám umožní vylepšovat své produkty a služby, být o krok před konkurencí
  • Statisticky zpracované údaje o preferencích Vašich uživatelů Vám poskytnou možnost pružně a rychle adaptovat a vylepšovat Vaše produkty a služby a vyjít tak vstříc potřebám Vašich zákazníků.
  • Přehled o tom co Vaši zákazníci potřebují a co je nejvíce zajímá.
  • Rozdělení zákazníků do skupin podle jejich preferencí.
  • Možnost dále zvýšit Vaše prodeje pomocí cílené efektivní reklamy.
  • Možnost sledovat v čase odezvy Vašich reklamních kampaní
  • Bezchybné stránky - webMonitor hlídá neplatné odkazy - chyba 404
Příklad implementace webMonitoru




webMonitor - dvě integrované aplikace
  • webMonitor je implementován do webových stránek, které budete monitorovat. Standardně jsou monitorovány všechny stránky.
  • webMonitor Report je nástroj určený pro zobrazování výsledků monitoringu.
    • je implementován na vlastní webové stránce, přístupné zpravidla jen v intranetu/extranetu oprávněným uživatelům
    • report je přístupný přes WWW, WAP nebo periodicky zasílán e-mailem.
    • zobrazuje výsledky monitoringu jako základ v tabulkách a grafech
    • kdo, odkud, co viděl, kudy po webu šel, kdy byl naposledy na našem webu
    • zpracovává údaje podle dle typu, váhy a času
    • zpracovává údaje v sumách, četnostech a diferencích s možností zobrazení hodnot nebo procentních bodů.
    • nabízí detailizaci zobrazených informací
    • zpracovává data za jednu nebo více internetových domén
    • zobrazuje data i ve formě OLAP datové kostky
webMonitor je nástrojem e-marketingu

Výstupy z webMonitoru jsou podkladem pro provádění služby webMarketing.
Pro plné využití možností monitoringu zákaznických preferencí doporučujeme využití propagace Vašich internetových stránek službou webMarketing.

Příklad využití produktu webMonitor

Představme si pro příklad, že Vaše firma je výrobce aut, a že jste na Vaše internetové stránky nasadili monitoring webMonitor.
Z výsledků monitoringu např. zjistíte:

  • kolik procent Vašich potenciálních zákazníků preferuje turbodieselové motory
  • kolik procent Vašich potenciálních zákazníků se snažilo sestavit nabídku pod 400 000 Kč
  • kolik procent Vašich potenciálních zákazníků preferuje sportovní výbavu
  • které barvy preferují Vaši poteciální zákazníci
  • mnoho dalších zajímavých informací

Chcete-li sledovat vaše stránky monitoringem webMonitor kontaktujte nás.
Poslání článku

Uvažujete o zavedení vlastního internetového obchodu?
Ano
 21,44%
Ano - v dohledné době
 36,04%
Ne
 21,3%
Nevím
 21,22%


Postaveno na produktu WEBTEC webEdit
Copyright © 2000 - 2019 Webtec Services s.r.o.